Αναλυτική ανακατανομή του σχεδιασμού επικοινωνίας και ανάπτυξης της καμπάνιας της 44ης Διοργάνωσης.
Δημιουργία ολοκληρωμένου ημερολογίου για την προώθηση της διοργάνωσης στα MEDIA.
Προβολή της διαφημιστικής καμπάνιας του 44ου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας σε περιοδικά και site (έντυπα και digital) μέσω Καταχωρίσεων.
Προβολή του Trailer σε εκπομπές τηλεοπτικές.
Προβολή διαφημιστικού υλικού από ambassadors.
Έρευνα για χορηγούς επικοινωνίας.
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ενημέρωσή σας περί των άρθρων που έχετε ήδη επισκεφτεί. Οι πληροφορίες διαγράφονται μετά από 24 ώρες. Με την παραμονή σας σε αυτήν αποδέχεστε τη χρήση τους. ΑποδοχήΌροι Χρήσης
Privacy & Cookies Policy
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.