Dark Mode Light Mode

Αποφάσεις

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όσον αφορά το πεδίο "Αριθμός Απόφασης", η μορφή του εξαρτάται από τον τρόπο που η τιμή έχει εισαχθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Περιπτώσεις:

  • 407/2006
  • 407-2006

Εάν δεν είστε σίγουροι για τη μορφή του, εισάγοντας απλά τον αριθμό (χωρίς το έτος ή άλλα ειδικά σύμβολα), θα εμφανιστούν οι αποφάσεις όλων των ετών με τον συγκεκριμένο αριθμό.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-4ΛΙ 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14513

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-4Ψ3 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14511

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-ΝΜΔ 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14507

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-791 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14504

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΞΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-ΟΣ3 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14502

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-0ΤΜ 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14500
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-ΨΧΣ 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14621

Έγκριση διοργάνωσης εκδηλώσεων Καθαράς Δευτέρας – έγκριση δαπάνης

Δημοτικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-665 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 18/2012

Προμήθεια για δεκαεπτά (17) μανιτάρια με δεκαεπτά (17) φιάλες, για την εκδήλωση εθελοντών Ονειρούπολη 2011-2012, που θα πραγματοποιηθεί σε εξωτερικό χώρο λόγου του πλήθους των εθελοντών (πεντακόσια άτομα) στις 19-02-2012, με απ ευθείας ανάθεση.

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-ΙΦΦ 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 13646

Προμήθεια για δώδεκα (17) μανιτάρια με δώδεκα (17) φιάλες, για την εκδήλωση εθελοντών Ονειρούπολη 2011-2012, που θα πραγματοποιηθεί σε εξωτερικό χώρο λόγου του πλήθους των εθελοντών (πεντακόσια άτομα) στις 19-02-2012, με απ ευθείας ανάθεση.

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-63Ο 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 13646

Προμήθεια για ένα (1) ηλεκτρονικό χρονόμετρο συνεδριάσεων, τεσσάρων (4) ψηφίων, με κονσόλα χειρισμού και ένδειξη χρόνου, για την εύρυθμη λειτουργία των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου μας, με απ ευθείας ανάθεση.

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-ΗΨ7 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14490

Προμήθεια για δύο (2) γραφεία 160χ80χ75Υ με ξύλινη μετώπη μελαμίνης, δύο (2) γραφεία βοηθητικά 80χ60χ75Υ, δύο (2) συρταριέρες τριών (3) συρταριών και μολυβοθήκη όλη μελαμίνης, πέντε (5) καλόγερους μεταλλικούς με ξύλινες μπάλες και δύο (2) πολυθρόνες γραφείου με μπράτσα και επένδυση ύφασμα, για την λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου μας, με απ ευθείας ανάθεση.

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-Η6Ω 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 5479

Ανάθεση δημόσιας σύμβασης για εργασίες συντήρησης και καθαρισμού των τουαλετών της λαϊκής αγοράς (μεταφορά και μετακίνηση, τροφοδοσία χημικών υγρών, καθαρισμός με ειδικό όχημα κ.λ.π.), με απ ευθείας ανάθεση.

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-ΡΞΡ 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 13651

Εργασίες συντήρησης και καθαρισμού των τουαλετών της λαϊκής αγοράς (μεταφορά και μετακίνηση, τροφοδοσία χημικών υγρών, καθαρισμός με ειδικό όχημα κ.λ.π.), με απ ευθείας ανάθεση.

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΧΩ9Μ-ΒΘΦ 21/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 13645

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών ΑΔΑ: ΒΟΖΝΩ9Μ-12Ζ 20/02/2012 Αρ. Πρωτ.: 14498
Δήμος Δράμας
© 2025 Δήμος Δράμας.
Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

δημιουργία & φιλοξενία ιστοσελίδας by manbiz