Ο Δήμος Δράμας, συνεχίζει τη λειτουργίας του προγράμματος «Κοινωνικά Φροντιστήρια/Υποστηρικτική Διδασκαλία» για τους μαθητές , και για το σχολικό έτος 2025-2026.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές που προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικοοικονομικά οικογένειες, κάτοικους ή δημότες του Δήμου Δράμας, βάσει συγκεκριμένων κοινωνικών, εισοδηματικών κριτηρίων και κυρίως του κριτηρίου του αυθεντικού ενδιαφέροντος των ίδιων των μαθητών στην γνώση, προκειμένου να διασφαλιστεί η δίκαιη και στοχευμένη κατανομή των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Το πρόγραμμα υλοποιείται χάρη στην αμέριστη συνεργασία και την πολύχρονη και κυρίως αποκλειστική προσφορά των ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης και Ξένων Γλωσσών, που δραστηριοποιούνται στο Δήμο Δράμας.
Ο Δήμος Δράμας δια της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής, Σοφίας Τσακιρίδου, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Δράμας, Γιάννης Γαζάνης και η πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Δράμας, Χρύσα Φακίρη, προέβησαν ήδη στην ανανέωση της συνεργασίας, δεσμευόμενοι από κοινού για την απρόσκοπτη και αποτελεσματική υλοποίηση του προγράμματος Κοινωνικά Φροντιστήρια/Υποστηρικτική Διδασκαλία για την εκπαιδευτική περίοδο 2025-2026.
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα θα ξεκινήσει τη Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2025, και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025. Οι ενδιαφερόμενοι γονείς και κηδεμόνες καλούνται να αναζητήσουν και να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να υποβάλουν την αίτησή τους εντός της προαναφερόμενης περιόδου.
Πληροφορίες παρέχονται από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Δράμας, καθημερινά από τις 09:00 έως τις 14:30, στο γραφείο 130 του Διοικητηρίου, καθώς και τηλεφωνικά στο 25213 51130.
Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την εξέλιξη και τις ευχαριστίες του προς τους ιδιοκτήτες Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης και Ξένων Γλωσσών, δήλωσε: Λαμβάνοντας τις κοινωνικοοικονομικές δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν πολλές οικογένειες, επιδεικνύουμε έμπρακτα κοινωνική ευαισθησία και αλληλεγγύη προς τις ευάλωτες ομάδες, με την προσφορά εκπαιδευτικής υποστήριξης σε μαθητές που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές απαιτήσεις της ιδιωτικής φροντιστηριακής εκπαίδευσης. Το Κοινωνικό Φροντιστήριο συνιστά σημαντικό παράγοντα ενίσχυσης της εκπαιδευτικής προόδου των μαθητών, καλύπτοντας τις αυξημένες απαιτήσεις του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος.